Сынып: 7
Тақырыбы: At the docror | |||||
Мақсаты: |
Жаңа тақырып туралы білімдерін толықтыру. Өз ойларын тиянақтап айтуға дағдыландыру. Танымдық белсенділіктерін арттыру | ||||
Күтілетін нәтиже: |
Жаңа тақырып туралы біледі. Ойларын жинақтап, пікірлерін дәлелдей алады. Танымдық белсенділіктері артады. | ||||
Кезең |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Кіріспе бөлім |
2 минут |
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. |
Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне табиғат құбылыстарына сәйкес жылы лебіздер тілейді. (Мен саған күннің нұрындай жадырап жүре бер деп тілеймін) |
|
|
2 минут |
Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын. |
6 оқушыдан 2 топқа бөлінеді. (денсаулық, зор байлық) |
|
Таратпа қағаздар | |
5 минут |
«Құндылық спектрі» әдісі бойынша үй тапсырмасын бекіту. |
«Дәрі-дірмектердің үйде жасалуы дұрыспа?» тақырыбына бір топ келісімді пікір айтса, екінші топ қарсы пікір айтады. Әңгіме дебат жүргізеді. |
Өз-өзін бағалау Табиғғат құбылыстары суреттерімен Формативті бағалау |
Бағалау парақшасы | |
Жаңа сабақ таныстырылымы |
10 минут |
«Тв шоу» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын мазмұнын ашу. Екі топқа тапсырма беремін.
|
Әр топтан бір тілшіден шығады. Брінші топ тілші мен дәрігер туралы сұхбаттасады. Екінші топ тілші мен сырқат адаммен сұхбаттасады. Пікір алмасады. Жаңа сабақтың мазмұнымен танысады. |
Өз-өзін бағалау Табиғғат құбылыстары суреттерімен Формативті бағалау |
А4 қағазы, бағалау парақшасы. |
Жаңа сабақты қолдану |
10 минут |
«Ой қозғау» әдісі бойынша жаттығумен жұмыс жасатамын. |
Алған білімдерін қолдана отырып, жаттығу жұмыстарын орындайды. 1топ: 2 топ: |
Өз-өзін бағалау Табиғғат құбылыстары суреттерімен Формативті бағалау. |
Оқулық, плакат, маркер. |
Қорытынды |
8 минут |
«Өрмекшінің торы» әдісі бойынша сабақты қорытындылау. Оқушыларды шеңбер болып тұрғызып, сұрақтар қойып, жауп беру арқылы өрмекшінің торын құрғызу арқылы сабақтың тақырыбын қорытындылау. Өз-өздерін бағалату |
Шеңбер құрып, жаңа сабақ бойынша бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап беріп өрмекшінің торын құрау арқылы жаңсабақты қорытындылау. Бағалау критерилеріе сүйене отырып, өз-өзін бағалайды. |
Өз-өзін бағалау Табиғғат құбылыстары суреттерімен Формативті бағалау. |
Жібек жіп, бағалау парақшасы |
Бағалау |
5 минут |
Өз-өзін бағалату. Табиғат құбылыстары суреттерімен формативті бағалау. |
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өз-өін бағалайды. Табиғат құбылыстары бейнеленген суреттермен өз-өздерін бағалайды.
- сабақты түсіндім - сабақты түсінбедім
|
Өз-өзін бағалау Табиғғат құбылыстары суреттерімен Формативті бағалау. |
Бағалау парақшасы. |
Рефлексия |
3 минут |
«Не білдім? Не білгім келеді?» кері байланыс стикерін тарату. Үй тапсырмасын беру.
|
Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, тақтаға жапсырады. Күнделікке жазып алады. |
|
Рефлексия плакаты, Стикер Күнделік |