"Ақмола облысы білім басқармасының  Целиноград ауданы бойынша  білім бөлімі  Қажымұқан ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение  "Средняя общеобразовательная школа села Кажымукан" отдела образования Целиноградского района  управления образования Акмолинской области

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

29.09.2017

САБАҚ ЖОСПАРЫ

 

Пән

География

Мұғалім

Орынбекова Лазат Кәрімқызы

Мектеп, сынып

Ақмола облысы, Целиноград

ауданы, №4 негізгі мектеп,

7-сынып

Сабақ тақырыбы

Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары

         Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:   Оқушыларға Оңтүстік Америка материгінің жер

бедерінің сипаты жағынан негізгі 2 бөліктен тұратынын, жер бедерінің көп

бөлігін ойпаттар мен жазықтардан тұратынын оқулықпен жұмыс жасату барысында

сыни ойлау мен акт-ны пайдалана отырып көшбасшылық жасау арқылы сабаққа деген

қызығушылықтарын ояту арқылы топтық,жұптық,жеке тапсырмаларды орындатуға баулу,

бағалау критерилерін жүзеге асырту.

        Күтілетін нәтиже: Оқушылар Оңтүстік

Америка  материгінің жер бедерінің басты

2 бөліктен тұратынын оқулықпен, картамен жұмыс жасай отырып біледі,негізгі

пайдалы қазбаларға (асыл тастарға) бай екенін шартты белгілерін картаға түсіре

отырып  жұмыстар атқарады.

       Түйінді идеясы: Жалпы Оңтүстік

Америка материгінің жер бедері мен пайдалы қазбаларын сыни ойлау мен

көшбасшылық жасау арқылы өздеріне жұмыс жасату арқылы толық білдірту.

        Сабақтың әдісі-жұмыс түрі: Топтық

таныстырылым,электронды оқулық тапсырмасы, кесте мен картамен жұптық, топтық

жұмыстар

        Ресурстар: Интерактивті тақта,

оқулық, маркер шығу парағы, үлестірме қағазы т.б.

      Бағалау: Формативті бағалаудың 12

стратегиясын қолдану

Сабақтың барысы:

 

Уа-қыт

Бөлім

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушылар іс-әрекеті

Ресурс

5  мин

Кіріспе

1.Мұғалім оқушылармен

амандасып, сынып оқушыларының көшбасшылығымен топқа ынтымақтаса отыртып

бөлдірту.

2. Жалпы

географиялық шолу жасау,оқушыларға сұрақтар қояды. http://itest.kz/lekciya_ongtustik_amerika

 үй тапсырмасынан сабақ сұрау

1.Оқушылар амандасады, топтарға

бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі.

2.Сұрақтарға жауап

береді,өткен курстарға пысықтау жасайды.

 

 

 

http://itest.kz/lekciya_ongtustik_amerika

http://itest.kz/exam_test?test_id=652372987

10 мин

Тұсаукеср

1. Мұғалім

оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.                                           

2. «Оңтүстік

Американың жер бедері» http://bilimland.kz мәлімет беру.

1.Оқушылар берілген

тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап

беруге тырысады.

2.Дәптерге http://bilimland.kz

берілген мәліметтерге көз жүгірте отырып керікті мәліметтерді  дәптерлеріне қысқаша мәліметтерді жазып

алады.

http://bilimland.kz/kk/content/structure/2077-amerika#lesson=14212

 

 25

мин

 Негізгі    

 бөлім

 

1.-тапсырма:Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма

береді.

А) «Қара ,оқып шық,жап,жаз»әдісімен жеке тапсырма ретінде тақырыппен

танысу беріледі.

Ә) Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар 3-топқа бөліне

отырып жұмыс жасауға әрекеттенеді.

1топ: Жер бедеріне сипаттама бердірту(СА мен ОА-ны Венн диограммасымен

салыстырту)

2топ: ОА-ның таулары мен жазықтарын,ойпаттарына жалпы сипаттама бердірту.

 3топ: Пайдалы қазбаларына және

шартты белгілеріне сипаттама бердірту.

2-тапсырма: Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен

терминдерді анықтайды

3-тапсырма: Картамен жұптық жұмыс: картаға ірі кен орындарын

таптыртып,шартты белгілерімен жұмыс жасату, картаға түсірту.

1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі

сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып қорытындылайды.

1. Топтық жұмыс: оқушылар 

«Қара,оқып шық,жап,жаз» әдісі

мен оқулытан оқи отырып, постерге берілген тапсырмаларды тортасып отырып

сипаттама береді.

 2-жеке жұмыс: Бүгінгі сабақтан

кездескен жаңа сөздерді дәптерлеріне түртіздірту.

3-жұптық жұмыс:Оқушылар жұптаса отырып ОА-ның жер бедері мен пайдалы

қазбаларын шартты белгілері мен картаға түсіреді.

http://bilimland.kz/kk/content/structure/1606-poznavatelnye_filmy#lesson=18741

 

 

 

 

http://bilimland.kz/kk/content/structure/1606-poznavatelnye_filmy#lesson=11855

5

 мин

Қорытынды

1.Мұғалім сабақты қорытындылайды. «Мені анықтап, ата!»шартты белгілерді орнына ататып қойғыздырту.

2. «Бағалау парақшасы»топтардың өзара бағалау критерийлері(формативті

бағалау)

3.Үйге тапсырма: А) «Анд тауы»неге мыс тауы деп аталды зерттеу жұмысын

жүргіздірту.

 Ә)Картамен жұмыс

жасату(номенклатура тапсырту)

1.Оқушылар пайдалы

қазбалардың шартты белгілерін картаға орналастыра отырып атату.

 Оқушылар 

бағалау парақшалары мен бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

http://bilimland.kz/kk/content/structure/2077-amerika#lesson=14212

 

Просмотров: 357


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст