САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пән |
География |
|
Мұғалім |
Орынбекова Лазат Кәрімқызы | |
Мектеп, сынып |
Ақмола облысы, Целиноград ауданы, №4 негізгі мектеп, 7-сынып | |
Сабақ тақырыбы |
Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Оқушыларға Оңтүстік Америка материгінің жер
бедерінің сипаты жағынан негізгі 2 бөліктен тұратынын, жер бедерінің көп
бөлігін ойпаттар мен жазықтардан тұратынын оқулықпен жұмыс жасату барысында
сыни ойлау мен акт-ны пайдалана отырып көшбасшылық жасау арқылы сабаққа деген
қызығушылықтарын ояту арқылы топтық,жұптық,жеке тапсырмаларды орындатуға баулу,
бағалау критерилерін жүзеге асырту.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар Оңтүстік
Америка материгінің жер бедерінің басты
2 бөліктен тұратынын оқулықпен, картамен жұмыс жасай отырып біледі,негізгі
пайдалы қазбаларға (асыл тастарға) бай екенін шартты белгілерін картаға түсіре
отырып жұмыстар атқарады.
Түйінді идеясы: Жалпы Оңтүстік
Америка материгінің жер бедері мен пайдалы қазбаларын сыни ойлау мен
көшбасшылық жасау арқылы өздеріне жұмыс жасату арқылы толық білдірту.
Сабақтың әдісі-жұмыс түрі: Топтық
таныстырылым,электронды оқулық тапсырмасы, кесте мен картамен жұптық, топтық
жұмыстар
Ресурстар: Интерактивті тақта,
оқулық, маркер шығу парағы, үлестірме қағазы т.б.
Бағалау: Формативті бағалаудың 12
стратегиясын қолдану
Сабақтың барысы:
Уа-қыт |
Бөлім |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылар іс-әрекеті |
Ресурс |
5 мин |
Кіріспе |
1.Мұғалім оқушылармен амандасып, сынып оқушыларының көшбасшылығымен топқа ынтымақтаса отыртып бөлдірту. 2. Жалпы географиялық шолу жасау,оқушыларға сұрақтар қояды. http://itest.kz/lekciya_ongtustik_amerika үй тапсырмасынан сабақ сұрау |
1.Оқушылар амандасады, топтарға бөлінеді. Топтағы міндеттерін бөліседі. 2.Сұрақтарға жауап береді,өткен курстарға пысықтау жасайды.
|
http://itest.kz/lekciya_ongtustik_amerika http://itest.kz/exam_test?test_id=652372987 |
10 мин |
Тұсаукеср |
1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2. «Оңтүстік Американың жер бедері» http://bilimland.kz мәлімет беру. |
1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады. 2.Дәптерге http://bilimland.kz берілген мәліметтерге көз жүгірте отырып керікті мәліметтерді дәптерлеріне қысқаша мәліметтерді жазып алады. |
http://bilimland.kz/kk/content/structure/2077-amerika#lesson=14212
|
25 мин |
Негізгі
бөлім
|
1.-тапсырма:Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді. А) «Қара ,оқып шық,жап,жаз»әдісімен жеке тапсырма ретінде тақырыппен танысу беріледі. Ә) Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар 3-топқа бөліне отырып жұмыс жасауға әрекеттенеді. 1топ: Жер бедеріне сипаттама бердірту(СА мен ОА-ны Венн диограммасымен салыстырту) 2топ: ОА-ның таулары мен жазықтарын,ойпаттарына жалпы сипаттама бердірту.
3топ: Пайдалы қазбаларына және шартты белгілеріне сипаттама бердірту. 2-тапсырма: Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды 3-тапсырма: Картамен жұптық жұмыс: картаға ірі кен орындарын таптыртып,шартты белгілерімен жұмыс жасату, картаға түсірту. |
1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып қорытындылайды. 1. Топтық жұмыс: оқушылар «Қара,оқып шық,жап,жаз» әдісі мен оқулытан оқи отырып, постерге берілген тапсырмаларды тортасып отырып сипаттама береді. 2-жеке жұмыс: Бүгінгі сабақтан кездескен жаңа сөздерді дәптерлеріне түртіздірту. 3-жұптық жұмыс:Оқушылар жұптаса отырып ОА-ның жер бедері мен пайдалы қазбаларын шартты белгілері мен картаға түсіреді. |
http://bilimland.kz/kk/content/structure/1606-poznavatelnye_filmy#lesson=18741
http://bilimland.kz/kk/content/structure/1606-poznavatelnye_filmy#lesson=11855 |
5 мин |
Қорытынды |
1.Мұғалім сабақты қорытындылайды. «Мені анықтап, ата!»шартты белгілерді орнына ататып қойғыздырту. 2. «Бағалау парақшасы»топтардың өзара бағалау критерийлері(формативті бағалау) 3.Үйге тапсырма: А) «Анд тауы»неге мыс тауы деп аталды зерттеу жұмысын жүргіздірту. Ә)Картамен жұмыс жасату(номенклатура тапсырту) |
1.Оқушылар пайдалы қазбалардың шартты белгілерін картаға орналастыра отырып атату. Оқушылар бағалау парақшалары мен бірін-бірі бағалайды.
|
http://bilimland.kz/kk/content/structure/2077-amerika#lesson=14212 |