"Ақмола облысы білім басқармасының  Целиноград ауданы бойынша  білім бөлімі  Қажымұқан ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение  "Средняя общеобразовательная школа села Кажымукан" отдела образования Целиноградского района  управления образования Акмолинской области

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

08.02.2017

Сабақтың тақырыбы: Қыс қызықтары

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:Қыс қызықтары тақырыбын оқушыларға меңгерту,қызықтыра отырып,тақырыпты ашу.

Дамытушылық:Оқушыларға эссе,семантикалық картамен,венн диаграммасы,АКТ арқылы жұмыс

жасауды үйрету.

Тәрбиелік:Оқушылармен

амандасып, түгендеп,оқу құралдарын тугендеу және көңіл- күйлерін сұрау.

Топқа бөлу:(суреттер арқылы )

Психологиялық ахуал:

Мұғалім:Қара

достым жан-жаққа,

Дайынсың

ба,сабаққа?

Орнында

ма,қараңдар,

Кітап,дәптер,қаламдар.

Оқушы:Қарадық

біз жан-жаққа,

Дайындықты көрейік.

Орнында тұр

барлығы,

Сабақты бастай

берейік.

Үй тапсырмасын тексеру:Семантикалық карта                                              

Оқушылар қорыту

Жаңа сабақ:

1.Сабақтың

тақырыбын шырша құрастыру арқылы  ашу.Слайд

арқылы Тәуелсіздіктің 25 жылдығына тоқталу.

2.Оқушылар өздеріне

мақсат қояды.

3.АКТ(қыс туралы

мәлімет )

4.Кітаппен жұмыс.(4

оқушыға мәнерлеп оқыту,2 оқушы мазмұнын ашу)

5.Сөздік жұмыс (тақтада

ілінеді)

6.Автор туралы

мәлімет (О.Асқар жайында)

Топпен жұмыс:

1топ  Жоспар құру

2топ Эссе жазу

3топ Венн

диаграммасы

Жалпы тапсырма.АКТ

тапсырмасы

Сергіту сәті:(Музыкамен билеу)

Суретпен жұмыс(2-3 оқушыға)

Жаңылтпашты оқыту:

Сабақты қорытындылау:«Сиқырлы қобдиша»

Кері байланыс: Бағдаршам арқылы (Жасыл түс-сабақтың

 өте ұнағандығы,өте жақсы меңгергендігі.Сары түс-сабақтың жақсы өтуі,жақсы

меңгергені.Қызыл түс-ештеңеде ұнаған

жоқ,түсініксіз болды)

Үй тапсырмасы:Екінші шумақ бойынша сурет салу. Бес жолды өлең жазу.

Бағалау(Топтар

бойынша бағалау парақшасын алдарына қоямын,күлегеш,жұлдызшалар жинау)

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 365


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст